Povestea iaurtul nemuritor. Termen de valabilitate iaurt.

iaurt termen de valabilitatePovestea iaurtul nemuritor. Termen de valabilitate iaurt.   

Acum doua luni am descoperit in frigider un iaurt, produs de firma care incepe cu Napo si se termina cu lact, caruia ii expirase termenul de valabilitate de cateva zile. In momentul in care am vrut sa-l arunc mi-am amintit de faptul ca cineva mi-a spus ca a descoperit in frigider, la fel, un iaurt cu termenul de valabilitate trecut cu mult si ca acesta nu avea absolut nicio problema. Mi-am propus sa fac si eu acest test, asa ca l-am pus la loc in frigider. Iata deci in fotografie o sticla de iaurt cu termenul de valabilitate 25.11.2014, pe care l-am deschis pe 19.01.2015. Dupa aproape 60 de zile dupa ce, conform termenului de valabilitate, a expirat , rezultatul degaustarii a fost incredibil, IAURTUL era „CA NOU”. Sticla nu se umflase, gustul era neschimbat, mirosul si aspectul la fel. Dilema mea este, cum este posibil? Din ce anume este facut acel iaurt?

Acest articol a fost publicat în Ai idee ce mananci? și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Povestea iaurtul nemuritor. Termen de valabilitate iaurt.

  1. Lili spune:

    e facut din miere si scortisoara ca ele nu expira niciodata.🙂

  2. Hâncu spune:

    Simplu, fără aprofundări în chimie moleculară, E-uri și conservanți, lapte praf și nimic natural în el

Lasă un răspuns

