Fa si tu o bucurie de Craciun unui copil.

M-am gandit de mai multe ori daca sa scriu sau mai bine zis in ce fel sa scriu despre aceasta initiativa.

Total intamplator am citit despre www.shoebox.ro , ( multumesc  http://iulianai.blogspot.ro/ )  si mi-am amintit de bucuria deosebita pe care o aveam cand eram mic si primeam cadouri de Craciun.shoebox

Cand am citit despre aceasta campanie primul instinct a fost – nu am timp pentru asa ceva – cum sunt convins ca o sa ganditi majoritatea dintre voi. Dar cred ca tocmai asta este esenta acestui proiect, sa incerce sa ne „opreasca” pe fiecare dintre noi, dintr-un ritm anormal si sa ne dea posibilitatea sa facem un gest simplu, altruist si care poate oferi unui copil un moment de bucurie pe care poate si-l va aminti poate toata viata. Eu , dupa 30 de ani, am inca proaspete in minte emotiile pe care mi le dadea primirea unor cadouri total neprevazute.

Campania va „cere”, cu un efort financiar foarte mic, sa „donati” 30 de minute din viata voastra pentru a oferii unui copil o amintire pentru toata viata.

La inceput spuneam ca nu stiu cum sa scriu despre acest lucru. M-am hotarat sa o fac aratand ca eu „m-am oprit” tocmai pentru a-i motiva si pe cei care ma cunosc, care stiu ce ritm de viata si preocupari am, sa incerce sa faca acest gest. Mai aveti timp pana pe 13.dec, merita sa incercati! Poate veti descoperi ca o sa simtiti chiar voi o bucurie facand acest lucru.

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Acest articol a fost publicat în Bucurii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

