Ferma animalelor

Pentru ca sunt „posesorul” unui prichindel de 2 ani, cineva mi-a sugerat sa merg in acest loc. Bineinteles ca la inceput am fost reticient avand inca in memorie imaginea dezolanta a gradinii zoologice de acum cativa ani, dar totusi am intrat pe site. Mi-a placut ceea ce am vazut si m-a convins ca merita sa merg. Deja am fost de 3 ori pana acum si va pot spune ca recomand acest loc tuturor celor care vor sa le arate copiilor lor si altfel de vacute decat mov. Si cum in acest caz functioneaza foarte bine sintagma „O imagine face cat 1000 de cuvinte”, puteti accesa link-ul urmator: http://www.fermaanimalelor.ro/album/exploreaza-ferma-animalelor.

Acest articol a fost publicat în Bucurii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

