Am optiune de vot… dupa 16 ani!

In sfarsit dupa 16 ani voi putea regasi pe listele de candidati de la alegerile locale din anul acesta pe cineva pe care sa imi doresc sa il aleg cu adevarat, nu doar sa fiu nevoit sa aleg „dintre doua rele, raul cel mai mic”. La primele alegeri la care am putut sa particip, fix la 18 ani am suferit dezamagirea numita Conventia Democrata; varsta, aceasta experienta neplacuta dar si scrutinul prezidential din 2000 cand am fost pus in situatia de a alege intre Iliescu si Vadim, m-au sa fiu mai atent si mai exigent in legatura cu cel care vreau sa ma reprezinte. Am refuzat in 2000 sa votez simtindu-ma pus in situatia sa fiu nevoit sa aleg intre un ciocan si surubelnita ca sa insurubez un bec … si am preferat sa stau in intuneric. In 2004 am votat numai cu gandul ca trebuie sa intre altii la furat doar pentru ca cei dinaintea mi se parea ca s-au „organizat si infipt” prea bine „randamentul furaciunilor” fiind foarte mare, am zis sa vina altii care cel putin o perioada vor avea un randament mai scazut… tot din capitolul „raul cel mai mic”. Dar in 2008 nu am mai putut sa fac asta, am votat cu un candidat propriu pe care il consider cel mai potrivit pentru situatia actuala (vezi foto)   am considerat ca este singura mea posibilitate de protest fara a ma socoti las, dezinteresat sau lenes. La alegerile locale de anul acesta, in persoana domnului Nicusor Dan  http://nicusordan.ro/ in sfarsit simt ca o sa am posibilitatea sa votez pe cineva care  ma poate reprezenta. Bineinteles ca nu o sa treaca de 5% dar gandul ca am pe cine sa aleg deja imi da satisfactia unei mici victorii si revitalizeaza urma de speranta cu care am mai ramas.

Acest articol a fost publicat în Bucurii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

