Groapa – Eugen Barbu

Aproape pot spune ca este cartea mea preferata. Roman de maidan, descrie viata agitata, dramatica dar si plina de farmec a unei mahalale din Bucuresti, de pe la inceputul secolului 20. Personaje autentice, limbaj adecvat cadrului, intamplari pline de savoare si realism.

Acest articol a fost publicat în Printre randuri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Groapa – Eugen Barbu

  1. sofia spune:

    Nu am citit-o, dar se afla pe lista mea.

  2. sper sa iti placa, eu citindu-l am descoperit ca imi place romanul „de mahala”, dar din pacate in afara de Maidanul cu dragoste nu prea am mai reusit sa gasesc si altele de acest gen

Lasă un răspuns

